I dag fik jeg taget hul på min pose fra Smyks. Da jeg var nede for at hente min ordre, kom jeg som skrevet til at købe lidt ekstra med hjem, bl.a. en mørkegrå keramikperle og en rosa emaljestjerne. Da jeg stod med de to ting i hånden, kunne jeg se for mig, hvor flotte de kunne være sammen på en halskæde, og den fik jeg lavet i dag!

Den grå og lyserøde farve er et fedt match

Den grå og lyserøde farve er et fedt match

Jeg har lavet en lille guide til, hvordan man kan lave sådan en halskæde selv:

Du skal brugeDu skal bruge:

– ca. 1 meter waxed bomuldstråd

– 1 stor keramikperle

– 1 emaljestjerne

– 1 ring

– 1 fladtang

 

 

Du starter med ligge snoren dobbelt og trække perlen på. Det kan være en hjælp at trække perlen på fra den bukkede ende.

1. Du starter med ligge snoren dobbelt og trække perlen på. Det kan være en hjælp at trække perlen på fra den bukkede ende.

Herefter slår du en knude for enden af snoren, så perlen ikke falder af.

2. Herefter slår du en knude for enden af snoren, så perlen ikke falder af.

Så åbner du ringen og sætter stjernen på

3. Så åbner du ringen og sætter stjernen på

Sæt ringen rundt om den ene snor, og luk ringen.

4. Sæt ringen rundt om den ene snor, og luk ringen.

Slå en knude over ringen, så den ikke kan smutte rundt på kæden.

5. Slå en knude over ringen, så den ikke kan smutte rundt på kæden.

Wear it like a boss!

6. Wear it like a boss!

God fornøjelse! Jeg glæder mig til at gå med min :-)

 

