Et af vores gode vennepar har fået den dejligste lille pige, og i den anledning er jeg gået i gang med at strikke små trekanter til en vimpelrække til hende.

Når man skal strikke trekantet, skal man jo tage masker ind, og det har jeg aldrig prøvet før – thank God for google! Det tog dog et par (eller seks) forsøg, før jeg fik knækket koden, men nu går det strygende!

Der gik lige et par gange, før jeg forstod hvordan det hele hang sammen

Der gik lige et par gange, før jeg forstod hvordan det hele hang sammen

Her er lidt billeder – jeg er ikke helt færdig med trekanterne endnu, og skal også have lært at hækle en snor de skal hænge i, men det kan ikke vare længe, for trekanterne tager ikke særlig lang tid at strikke :-)

En halvfærdig trekant

En halvfærdig trekant

Jeg mangler stadig lidt af de grønne, og så vil jeg også lave nogle i pink

Jeg mangler stadig lidt af de grønne, og så vil jeg også lave nogle i pink

Den bliver da fin!

Den bliver da fin!

 

 

 

