Se nu her hvad jeg har lavet!

Nææææh, hvad er det?!

Nææææh, hvad er det?!

Jeg fik en sms fra min venindes lille datter, om ikke jeg kunne lave et ophæng i rød, der kunne sige en lyd – challenge accepted!  Jeg har hæklet et lille hjerte, efter en opskrift som jeg har fundet her: http://haekleriet.wordpress.com/tag/haeklet-hjerte-opskrift/ (i bunden af opslaget). Herefter har jeg lavet en pompon, hvor jeg har sat en lille klokke i, som siger noget, men ikke så meget at vi andre bliver tossede i hovedet af det :-)

Med ophænget her, har jeg nu to gaver til den lille, søde pige.

En fin lille pakke

En fin lille pakke

 

Kreeringen af ophænget betyder også at jeg nu kan strege endnu en ting ud på min “to-do-liste”.

Tjeeek!

Samtidig med jeg har lavet ophænget, er jeg også gået i gang med næste punkt på dagsordenen (som faktisk havde samme prioritering som ophænget) – nemlig håndklæder og vaskeklude til min mor, som hun ønsker sig i fødselsdagsgave. Jeg er gået i gang med gæste håndklædet først, og er nok cirka en tredjedel færdig :-)

foto-5

Det skrider fremad! :-)

Yes!

Yes!

