Efter jeg har lært at hækle og strikke, er jeg blevet fuldstændigt tosset med det, og leder hele tiden efter “ofre” at lave noget til!

I sidste uge var jeg i strikkeklub, hvor jeg lærte at lave de sødeste små hvaler (mine ligner ikke helt så meget hvaler, som de hvaler, strikkeklubveninden kan lave…). Jeg fik straks en idé til at lave et ophæng med hvalerne, og begyndte at lede efter et offer, der har et lille barn i sin nærhed, der har en alder, hvor man sætter pris på ophæng, der kan sige noget.

Det blev min søde studieveninde, der har en niece, der kunne tænkes at sætte pris på noget med farver, der dingler og ringler lidt.

Jeg lavede to hvaler og et hjerte, og sætte to bjælder på. Hjertet har jeg lavet noget med en gang før, og jeg har fundet opskriften her, nederst i indlægget.

Her er lidt billeder :-D

Hjertet, som er så sødt.

Hjertet, som er så sødt.

En lidt goofy hval. De er bare så skægge!

En lidt goofy hval. De er bare så skægge!

 

foto 1-1

I swing!

I swing!

 

