SÅ blev jeg færdig med de to blæksprutter jeg havde tænkt mig at sende til afdelingerne for for tidligt fødte i Hjørring og Herlev. Som sædvanligt har jeg en del andre projekter på bedding, men kan vidst godt afsløre, at det ikke er de sidste good will-squids jeg sender afsted – synes de er skægge at lave, og så er det jo en god gerning :-)

Her kommer lidt billeder:

Den nye blæksprutte på velgørenhedsstammen

Den nye blæksprutte på velgørenhedsstammen

Her er farverne lidt tydeligere

Her er farverne lidt tydeligere

Nåååårh, de kan godt li' hinanden! Det er sjovt, at den ene er blevet større end den anden, har fulgt den samme opskrift, men med forskelligt størrelse garn og nål...

Nåååårh, de kan godt li’ hinanden! Det er sjovt, at den ene er blevet større end den anden, har fulgt den samme opskrift, men med forskelligt størrelse garn og nål…

Af up coming-projekter har jeg flere “hemmelige” gaver, som jeg egentlig har lyst til at fortælle mere om, men som i sagens natur må vente med at se dagens lys herinde. Derudover har jeg fået et par “bestillinger”, en god veninde får snart en lille ny niece, og har bestilt en blæksprutte og en vimpelrække (HELDIGVIS lavede jeg dobbeltportion af vimplerne, win!), og en studiekammerat har også bestilt en blæksprutte til en niece. Så der er nok at se til, og jeg kan se frem til mange aftener med ømme fingre :-)

