I tirsdags var jeg til et fantastisk arrangement – jeg havde set at Royal Copenhagen holder malerskoler, hvor man lærer at male en Mega Mussel- kop eller -tallerken. Jeg fortalte min søde kæreste om arrangementet med stor begejstring, og jeg var så heldig, at han købte en billet til mig – HURRA!

På malerskolen er mønsteret allerede “formalet” koppen med blyant, og så skal man selv male det op med maling. En sød maler viser og guider undervejs (hvilket var højst nødvendigt). Og man må gerne tilføje lidt ekstra kruseduller, så jeg kunne jo ikke dy mig ;-) Herefter går der 5 uger (fordi der er sommerferie, normalt er det 3 uger), fordi koppen skal brændes, og så kan man hente sin lille baby i butikken – jeg GLÆDER mig!!

Alle stregerne er malet op

Alle stregerne er malet op

Mønsteret er udfyldt med den lyseblå og mørkeblå maling

Mønsteret er udfyldt med den lyseblå og mørkeblå maling

Koppen er færdig og signeret (og customized)

Koppen er færdig og signeret (og customized)

Glæder mig til de ringer!!

