… er roden til al kreativitet hos Anna! Efter vi kom hjem fra ferie, har jeg haft 14 dage, hvor jeg ikke har arbejdet – i hvert fald ikke “voksenarbejde”, for jeg har virkelig fået håndarbejdet!! (Siden vi flyttede til Brønshøj har jeg arbejdet som diætisttilkaldevikar og sundhedskonsulent, begge deltidsjobs med skiftende arbejdstider, samtidig med jeg har været på dagpenge. Lige efter vi kom hjem fra ferie, fik jeg fast arbejde på fuld tid i Søstrene Grene fra først i august måned. Det er superlækkert, og jeg tror jeg bliver rigtig glad for at være der! )

Jeg har haft en del projekter, som jeg gerne ville i gang med, så det var faktisk rart at jeg lige havde en pause efter ferien, inden jeg skulle starte på det nye job.

Jeg fik lavet:

  • en vimpelrække og blæksprutte til en venindes kommende niece (jeg fik desværre ikke taget billeder af dette)
  • en hæklet doily (/mellemlægsserviet) til en anden veninde
  • en gave til en tredje veninde
  • en bold til den søde lille pige
  • en butterfly til min kæreste

Der kommer lidt billeder af et par af tingene her. Butterfly’en får sit eget indlæg, da jeg gerne vil have taget et billede af min kæreste, mens han har den på – den er jeg bare stolt af!

 

Doily til Marie. Rigtig fin, og nemmere og hurtigere at lave, end man lige skulle tro.

Doily til Marie. Rigtig fin, og nemmere og hurtigere at lave, end man lige skulle tro.

Tolv farverige lapper - hvad mon de skal bruges til?

Tolv farverige lapper – hvad mon de skal bruges til?

En lille bold såmænd! Opskrift findes her.

En lille bold såmænd! Opskrift findes her.

Det var alt for denne gang – er selvfølgelig i gang med flere projekter, som I ikke bliver snydt for, i takt med at de bliver færdige :-)

 

 

