…en rigtig “page turner”! I denne historie vil du læse om aaaaalle de flotte armbånd jeg har prøvet kræfter med det sidste stykke tid.

Da jeg i sommerferien var på ferie på Læsø, åbnedes en ny verden for mig. Verdenen af hæklede smykker, og nærmere bestemt hæklede armbånd. Mine forældre og jeg var på marked, og her så jeg de smarteste hæklede lænkearmbånd, som jeg straks måtte hjem at lave.

Jeg lavede også en grå udgave af dette lænkearmbånd, som jeg så på marked på Læsø i sommerferien.

Jeg lavede også en grå udgave af dette lænkearmbånd.

De fine lænkearmbånd gav mig mere blod på tanden, og da min mor sendte mig opskriften på de næste armbånd hoppede jeg straks på. Disse armbånd har jeg allerede lavet mange af!

Opskriften er fundet hos her Karen Klarbæk

Opskriften er fundet hos her Karen Klarbæk

Herefter går historien om Anna og armbåndene nu over i noget freestyle og jeg begynder selv at finde på opskrifter. Det kommer der to slags armbånd ud af, som jeg i næste indlæg vil lave en vejledning til. Armbåndene ser sådan ud:

Armbånd med fastmasker og musetakker

Armbånd med fastmasker og musetakker

Armbånd med muslingekant (og instagramfilter)

Armbånd med muslingekant (og instagramfilter)

Om jeg finder på flere nye slags, eller finder andre opskrifter, vil tiden vise. To be continued…

 

 

