Jeg har bare haft lidt travlt :-)
I den seneste tid har jeg hæklet på gaver, og nu er to af dem færdige! Det er til vores venners lille pige, der bliver 1 år på tirsdag – whaaat?! Det er gået stærkt! :-)
Jeg har hæklet en lille skildpadde, som jeg fandt på FamilieJournalens hjemmeside, den var nem, og kunne hækles på 1/2 aften!

20140320-075335.jpg

Jeg har også hæklet en kjole fra Sidsel Sangilds bog ‘Blødt til Baby’, som jeg har været meget forelsket i! Forelskelsen blegnede lidt, da jeg måtte sprætte på for fjerde gang! Jeg har købt noget andet garn end der står i opskriften, men garndamen sagde at det ville passe,OG jeg har lavet hækleprøve! Men alligevel kom målene ikke til at passe… Nå, det endte nu lykkeligt alligevel, her kommer et par billeder :-)

20140320-075731.jpg

20140320-075820.jpg

20140320-075841.jpg

Billederne er nok ikke de bedste, de er fra telefonen, men de er alligevel værd at dele ;-) i den kommende tid vil der komme endnu flere gaver her på bloggen :-)

