Jo, jeg nørkler stadig! Jeg har bare ikke lige fået vidst det frem, men nu har jeg ferie = overskud :-)

Jeg har netop færdiggjort et par lune futter, som jeg næsten selv har fundet på – når opskriften er færdig, vil jeg lavet et opslag kun om den. Men jeg tænkte, at jeg ville vise lidt frem, af det jeg har lavet over sommeren :-)

Here goes:

IMG_0095-0.JPG
En lille sofistikeret vest, til vores venners lille fyr

IMG_0132-0.JPG
En dejlig undertrøje i skiftefarvegarn fra Netto

IMG_0133.JPG

IMG_0137.JPG
Flere af mine kollegaer er gået på barsel den sidste tid, her er et par barselsgaver

IMG_0157.JPG
En blød, ulden, varm halsedisse til mig selv (har den på lige nu!)

IMG_0179.JPG
Sidst men ikke mindst, futterne! Dem har jeg også på lige nu :-)

IMG_0151.JPG
Hæklet iphone-etui til mor

Det var bare det, Hej!

