Jeg er en planlægger. Når jeg er i gang med ét projekt, kan jeg ikke lade være med at tænke over det næste (og næste og næste og næste) projekt jeg skal i gang med. Så laver jeg en liste, som jeg følger (eller ikke følger). Listen hjælper mig til at få ro til at færdiggøre nuværende projekter uden at starte op på andre imens (i hvert fald nogen gange…).

Her er hvad der er på listen for tiden:

Cardigan fra Drops. Gerne i uldgarn, og i en farve. Jeg har meget gråt/sort vintertøj…

IMG_0181.PNG

Poncho fra Drops. Også i uldgarn, til at have uden på min ikke-rigtige-læderjakke. Ligesom alle de andre ;-)

IMG_0182.PNG

Hæklet slips til Søren.

IMG_0184.PNG

Mælkebøtte i filethækling. Jeg så en smart pige i sommers med en taske i filethækling, her var motivet fugle. På Google fandt jeg billedet af en solsikke, og synes det var så fint :-)
Jeg kan ikke finde ud af, om det skal være en taske, eller en pude. Det må tiden vise…

IMG_0172.PNG

Don’t get me startet on julegavetanker!

